Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 4η και τελευταία κινητικότητα μαθητών και εκπαιδευτικών από τα σχολεία της Σλοβενίας, Ιταλάς και Ρούμανίας στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+/ΚΑ229 με τίτλο σχεδίου δράσης “Creative Entrepreneurship for Culture”, που έχει ως στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση επιχειρηματικών και ήπιων δεξιοτήτων μέσω της Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης και Μάθησης. Η ελληνική εβδομάδα κινητικότητας υποστηρίχθηκε από το Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα και ήταν αφιερωμένη σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, προσανατολισμένες στο Μάρκετινγκ και στην ανάπτυξη Σχεδίου Μάρκετινγκ (Marketing Plan) της εταιρίας WEAR.I.G.S., που οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές  δημιούργησαν συνεργατικά, καθώς και στην τεχνογνωσία της Υφαντικής Τέχνης για τη δημιουργία ρούχων και αξεσουάρ.

Αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και το internet και μέσα σε ένα κλίμα συνεργασίας, δημιουργικότητας και ενεργητικής μάθησης οι μαθητές/-τριες:

  • εντόπισαν τις οργανωμένες προσπάθειες μιας επιχείρησης για την αναγνώριση, την πρόβλεψη και την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών της, μέσω της λειτουργίας Μάρκετινγκ. Κατανόησαν το επιχειρηματικό εργαλείο του Μίγματος Μάρκετινγκ (Marketing Mix) των 4Ps (product, price, place, promotion) ως την πιο αποτελεσματική στρατηγική μιας επιχείρησης, για την προώθηση και πώληση των προϊόντων /υπηρεσιών της, και στη συνέχεια συνέθεσαν το Σχέδιο Μάρκετινγκ της δικής τους εταιρίας WEAR.I.G.S. Την επιμέλεια της δραστηριότητας είχε η εκπαιδευτικός Μαρία Χατζή.
  • αντιλήφθηκαν το ρόλο της Ψηφιακής Αφήσηγης (Digital Storytelling) στο χώρο των επιχειρήσεων για τον σχεδιασμό Διαφημιστικής Καμπάνιας. Υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Μαρίας Χατζή και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών Παρασκευής Φλώρου και Γαβριήλ Φαριλέκα σχεδίασαν και οργάνωσαν τη Διαφημιστική Καμπάνια της εταιρίας τους με τίτλο “be different, be yourself, be WEARIGS”, και δημιούργησαν ελκυστικές ψηφιακές ιστορίες για την προσέλκυση του κοινού τους. Οι ψηφιακές ιστορίες εμπλουτίστηκαν με ψηφιακό υλικό (φωτογραφίες και βίντεο), που οι μαθητές συνέλεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας κινητικότητας, ενώ για τη δημιουργία τους αξιοποιήθηκαν ελεύθερα λογισμικά, όπως lightworks video ή capcut editing. Τα αποτελέσματα των εργασιών (1η εργασία, 2η εργασία) παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια κατά την τελετή λήξης της εβδομάδας κινητικότητας.
  • εξέτασαν και ιεράρχησαν τις δεξιότητες, γνώσεις και συμπεριφορές, που ενδεχομένως διαθέτει ένας πετυχημένος Δημιουργικός Επιχειρηματίας, αξιοποιώντας το εργαλείο της συνέντευξης  για την παρουσίαση της επιτυχούς ιστορίας του (Career Success Story). Στη συνέχεια, οι μαθητές μέσα από μια ομαδική άσκηση συμβουλευτικής σταδιοδρομίας και με την ενθάρρυνση της καθηγήτριας Μαρίας Χατζή, σχεδίασαν την προσωπική τους Επιτυχία Σταδιοδρομίας με τίτλο “My LifeCareer Success”.
  • επισκέφτηκαν την ελληνική και διεθνή εταιρία ρούχων Zeus+Dione, και συνομίλησαν με τον κο Ιωάννη Κολοτούρα (στέλεχος της επιχείρησης), για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του τμήματος Marketing, τις στρατηγικές Μάρκετινγκ, που ακολουθεί, για την αναγνώριση του Brand και την προώθηση των προϊόντων της, ενώ περιηγήθηκαν στους χώρους παραγωγής της εταιρίας. Ο στόχος της εκπαιδευτικής επίσκεψης (field trip) ήταν οι μαθητές/-τριες να ενισχύσουν την κριτική τους σκέψη, προσεγγίζοντας το θέμα του Marketing μέσα από την επιτόπια παρατήρηση, συνομιλώντας με τον ειδικό.
  • παρουσίασαν τα προϊόντα της εταιρίας τους – ρούχα και αξεσουάρ, που οι μαθητές σχεδίασαν και κατασκεύασαν εμπνευσμένοι από τη λαϊκή παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας τους. Η παρουσίαση, που έλαβε χώρα στο Θέατρο Πόρτα στο πλαίσιο του Φεστιβάλ του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα με τίτλο «We ART», αποτελούσε μέρος της Διαφημιστικής Καμπάνιας της εταιρίας WEAR.I.G.S., ως μια στρατηγική προώθησης και επικοινωνίας με το κοινό της. Η παρουσίαση ρούχων της ελληνικής ομάδας βασίστηκε σε δρώμενο που εστίαζε στην προώθηση της αυθεντικότητας και της προσωπικότητας του ατόμου, υπογραμμίζοντας τη μοναδικότητα και διαφορετικότητά του. Την επιμέλεια κατασκευής ρούχων/αξεσουάρ και της παρουσίασης του δρώμενου είχε η εκπαιδευτικός Ελπίδα Πανονίδου.
  • γνώρισαν την υφαντική τέχνη σε τελάρο και πως δημιουργείται το ύφασμα κατά την πλοκή των νημάτων μέσω του στημονιού και του υφαδιού. Ακολουθώντας τις οδηγίες και συμβουλές των κυριών Μαρίας Ζηλάκου και Ελένης Δημητροπούλου (γονείς μαθητών του σχολείου μας), η κάθε ομάδα δημιούργησε το δικό της υφαντό.
  • μεταποίησαν παλιά ρούχα και υφάσματα για τη δημιουργία νέων μοναδικών outfits με στόχο την προώθηση της πιο trend ιδέας για ανακύκλωση, καθιστώντας τη ως μια στάση ζωής. Οι μαθητές/-τριες σε αυτή την προσπάθεια υποστηρίχθηκαν από τη σχεδιάστρια μόδας κα Στέλλα Παπακώστα και την εκπαιδευτικό Ελπίδα Πανονίδου.
  • επισκέφτηκαν την Ακρόπολη και τους αρχαιολογικούς χώρους της Αρχαίας Αγοράς  και του Σουνίου, καθώς και μουσεία, όπως Εθνική Πινακοθήκη, για την ανάπτυξη της πολιτιστικής συνείδησης και την κατανόηση της ποικιλομορφίας της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Οι εργασίες του σχεδίου του προγράμματος Erasmus+/ΚΑ229 ολοκληρώθηκαν μέσα σε ένα κλίμα ιδιαίτερα συγκινησιακό για τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς, που ωστόσο η αισιοδοξία και η προσδοκία για μελλοντική συνεργασία κυριαρχούσε. Με την 4η Κινητικότητα ολοκληρώνεται το σχέδιο δράσης του προγράμματος Erasmus+/KA229 και ευχόμαστε οι προσπάθειες μαθητών και εκπαιδευτικών να καρποφορήσουν και να στεφθούν με επιτυχία για το πρόγραμμα και την ίδια τη ζωή.

Τίτλος Σχεδίου: Creative Entrepreneurship for Culture (C-entre4cult) Σκοπός του Σχεδίου: η ανάπτυξη και ενίσχυση της Δημιουργικής Επιχειρηματικότητας των μαθητών, που ενδιαφέρονται να (αυτο)απασχοληθούν ή να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση σε τομείς των Πολιτιστικών και Δημιουργικών Βιομηχανιών και η ενδυνάμωση της ετοιμότητά τους να διαχειρίζονται με επιτυχία τις μελλοντικές επαγγελματικές μεταβάσεις τους.

Συντονιστικό Σχολείο: Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Γέρακα

Διευθύντρια: Βασιλική Καραμπέτσου

Τόπος: Γέρακας / Αττικής / Ελλάδα

Ονοματεπώνυμο Συμμετέχοντος-Συντονίστρια     1: Μαρία Χατζή ΠΕ79.01

Ονοματεπώνυμο Συμμετέχοντος Εκπαιδευτικού   2: Ελπίδα Πανονίδου ΠΕ08 Ονοματεπώνυμο Συμμετέχοντος Εκπαιδευτικού   3: Παρασκευή Φλώρου ΠΕ06

Σχολείο Συνάντησης : Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Γέρακα

Tόπος: Γέρακας, Αττικής

Τύπος Κινητικότητας: C4 – Short-term exchanges of groups of pupils

Θέμα: Joint Venture Marketing Plan _Weaving Art Expertise Ημερομηνίες Διεξαγωγής Κινητικότητας: 8-12 Μαΐου 2023

Συνολικός Αριθμός Συμμετεχόντων στις δραστηριότητες: 70 Μαθητές και 12 Εκπαιδευτικοί

Συμμετέχουσες Χώρες: Ελλάδα, Σλοβενία, Ρουμανία, Ιταλία Γλώσσα Επικοινωνίας: Αγγλική

Περισσότερες πληροφορίες: Creative Entrepreneurship for Culture

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση